Lika snabbt som man får något.. Försvinner det...

Heej!

Sitter och kollar på tv :) Har haft ridlektion idag :) Det gick faktiskt bra! Jobbade på volter och skrittade upp för en bank;) Han gick jätte fint i slutet. Fast ibland busade han ?! Haha söt heest ... Lite överskotts energi;)

Imorgon ska jag till KZ och slutar jag sent :( usch ... MEN IMORGON TRÄNAR JAG FÖR DANIEL :D YAAAAY!
Fett taggad!
As glad ;D
Fast ändå inte.. För min pojke har åkt till skåne i en jävla FUCKING vecka?! Vad ska jag göra? jaha får väll ägna lite tid åt min häst.. SUCK! haha skämt åsido.

Ja finns väll inte så mycket mer att skriva nu!

puss och hej lever pastej!


Haha ignorera min sits tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0