Juste rubriken också ....


Hejsan!
Sitter just nu med Olivia och pratar om detta bloggande. Att jag är extremt dålig på det. Höhö i know...
Har inte ridit idag för jag har mått extemt dåligt hela dagen. Började vid stall tjänsten. Men jag höll ut och mockade boxarna och sopade stall gången . Men sen efter stalltjänsten kände det fan som jag skulle spy ut mina inre organ så jag sa till Tina att jag inte mådde bra och att jag inte kunde rida.
Men jag hjälpt till på alla hagbyten ialf och gått på lektionerna! Men jag bad Olivia rida Rebell. Vilket hon gjorde med nöje! :D 

Får väll släpa min feta röv ner dit och kolla sen ;) om jag orkar för jag har ONT i min mage :'( 
Usch usch för detta... 
 
Ska vila lite sen måste jag nog äta lite?!

Kram Lina


Kommentarer
Postat av: millie

fiiiina ponny!

2011-11-22 @ 20:53:50
URL: http://milliiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0