Pain is a bitch

Hej!

Ja jag kanske ska berätta hur det gick på hoppträningen igår.. Garvar fan fortfarnade...
Ialf så gick hoppträningen väldigt bra! Han var super fin dock stark med han var super taggad .. Men ja vi hoppade en bana vilket gick bra och sen höjde han då så hindrena låg på typ 110 -120 . Dock så kom jag bara till första hindret... Kommer till hindret hästen jävel hoppar satan över hindret landar och river ändå! Han blir skit förbannad att han river och lägger av värsta brallen efter och bockar av mig! Och ja det gjorde BEDRÖVLIGT ont att ramla av från han.. Hade ju hellre velat ramla av Attack som är mindre ;) Höhö... Så nu ligger jag här och kan inte stå,gå,sitta eller ligga ner.. Känner mig totalt handikappad... När jag satte mig i sadeln igår efter avramligen så  bet mig i underläppen för att det inte skulle synas hur ont jag hade ...

Så vette fan vad jag ska göra nu? Jag måste försöka röra mig till stallet ialf och kolla till hästen..
Men det som inte dödar härdar? Eller hur?!

Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0