Gnägg!

Godmorgon!

Har gett hundarna mat och släppt ut dom i hundgården :) Gick sen ut till stallet och mockade :) 
Får se när jag åker till Rebell. Behöver ju en nyckel för att komma in i stallet där. Igår hade jag ju turen att en dörr var öppen så jag kom in i stallet ändå! Så jag får se om jag åker upp tidigt idag med . Men förhoppningsvis är den dörren fortfarande öppen... Höhö... 
Får väll ta med kameran också för det börjar bli lite dåligt med bilder här. Känns som jag laddar upp samma bild om och om igen.  

Ska vara med Ellie idag också ! Ska vara med Jossan imorgon också ! Skulle ju ha varit med jossan i förrgår med det blev inte av för jag kom ju sent hemifrån stallet.
Åh längtar tills jag får träffa dom nu!

Ska nog åka till stallet nu? Aa tror det.


Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0