Utställning

Hej!

Lite svajig(?) uppdatering.. I know men skolan är fan hemsk just nu! Vill bara SLUTA!
Fast jag tror inte att det blir så mycket mer i skolan nu. Men måste ändå gå runt till alla jävla lärare och fråga hur jag ligger till...  Ligger på VG i det mesta. Vill bara få g i tyska nu! -.-


Igår: Var jag och mamma till Filles nya ägare och dom skrev på papprerna! Så nu har jag bara 2 hästar,
Kom hem och red Tequila sen typ en kort kort runda ?
Måste börja träna upp hennes kondis nu för vi har bokat in ett meeting i Juli.I Söderhamn, Någon annan som ska dit?

Idag: Har varit på utsällning med hundarna idag! Gick super bra! Aragon kom först i sin klass och Maja kom 3a. Super kul! Jätte fin kritik också :)
Synd bara att maja har ett sånt jävla temprament så hon har lite svårt att trava och ta det lungt i ringen .. Men sen i stående då är hon super fin!
Eftersom Aragon vann sin klass så fick Aragon vara i uppfödarklassen! Jg stod ju och höll i han för jag trodde att någon annan skulle visa han. Men Anders(som har födit upp han) Bah Lina kom nu! jag bah men jag kan ju inte visa honom! Anders bara garva och sa det är en första gång för alla någon gång! Så jag gick ju där som ett fån! Men som tur var så gick Per-Åke framför mig. Han är super duktig. Så det han gjorde gjorde jag! Hahah Skit kul faktiskt ^^ Så det var en lyckad utställnig!



LÅNAD BILD FRÅN GOOGLE!

Ska ut och rida nu! Ni får mer uppdate senare !

TJAOO!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Vad hände med Storbyn!!?????? ;O

Du skulle ju dit med mig jö ;P

2011-05-30 @ 15:31:11
URL: http://gabbisglugg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0