Dagens lunch


Gjorde inte så mycket med hästarna..



 

 

Tequila: Har somsagt tappat en sko. Men jag skulle kolla hur hon reagera om jag red henne. Så jag red en kortis runda i skogen. Reagera inget alls så jag travade och galopperade lite för att se hur det kändes. Men hon ömade inget. Så vi får hoppas att jag kan rida kurs :)

Attack: Red ut en sväng. Han var väldigt fin faktiskt. Jobbade hon inte så mycket men fin var han. Dock så lägger han sig inte jämt på betten så han spinger snett med huvudet -.- knaaas ponny ;o



Har varit hemma i två dagar nu . Måste dock till skolan imorgon då jag har matte Nationella -.- Som jag känner att jag inte är redo för ! Hoppas att det går bra ialf ;)

I helgen så ska jag kanske rida en speciell häst... Kanske efter någon av kurs dagarna;)

Vilken häst kan det vara?? ...


Damn you ! You lost your shoe! why?! WHY!? it was gucci...

Kram Lina


Kommentarer
Postat av: A N G E L I C A

JAG VET VEM!! :D :D <3<3<3<3<3

2011-05-04 @ 18:58:45
URL: http://angelicakarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0