psykiskt

Jag vet att jag är seg att blogga men livet flyter inte på som det brukade göra.. Jag är som i en liten svacka nu. Inget funkar. Ridningen,skolan eller hemma. Inget går bra. Jag har liksom ingen ork till något och jag är ganska skoltrött tror jag. Dock så går det ut över ridningen också . jag har liksom ingen glöd till att rida. Jag orkar inte rida. Jag vet inte om jag har lessnat eller om det är något annat. Det känns bara som allt är piss och jag mår inte psykist. I skolan så skrattar jag men det känns som om jag är i min lilla bubbla ändå. Jag går till skolan varje dag och känner mig äcklad av mig själv. Jag vill inte kolla i spegeln då jag inte känner mig söt för 5 öre så mitt självförtoende ligger på noll. Allt känns bara fel. Jag vet inte vad jag gör som är fel.  
Jag kan själv inte fatta att jag skriver detta men jag vill bara skriva av mig.

Ska tävla imorgon ialf.. Får se hur det går.
får se om jag orkar blogga något.

Ha det gött

Lina

Kommentarer
Postat av: Ellie

Du är alltid sötsötsöt!! älskar dig nutte <3

2011-03-25 @ 20:07:30
URL: http://fettsnett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0