LA


Hästarna var ut när jag kom på jag fixade stallet först...

Tequila:

Det blev inte helt som planerat då folk höll på att kapa ved och fixa det.. 

Så jag fick rida i skogen och hon tyckte nog att det var bättre än att rida på banan .Så jag gjorde inte så mycket. 


Attack:

 Jag red Attack på vägen med gummisnodd. Det gick sådär... han ville inte helt ta stöd på bettet:/
Men ja :P


Ska snart iväg och kolla på när Jossan ska starta LA i Enköping:) Ska nog duscha först och sen ska nog Kameran följa med :) Bertil som jag har döpt den till .. Haha :)



Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Tjocktröjan?, den har jag köpt på horze :).

2011-03-14 @ 17:02:34
URL: http://emmamariawestre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0