Inte bra

Hejhej:)

Träningen igår gick sådär.. Min häst var inte sig själv . Hon sa imot och var EXTREMT seg? Det är INTE min häst absolut inte. Så i slutet när hon var som värst så så stannade jag så sa jag till Katarina att detta är INTE min häst. Hon sa det att hon ser inte ut som sig själv heller. Så i slutet skrittade jag av. Vet inte om hon kanske var trött eller om hon går in i brunst. Hoppas bara att hon blit bättre till nästa vecka då jag tävlar... Jag mäste också att hon inte låg på bettet och sög inte tag i hindret som hon brukar göra... Så jag får väll se idag hur hon mår..

Jag sitter nu ialf och har tyska . Vi pratar om miljön med våran vikarie Göran. Göran? Japp det göran! Haha lite roligt där ? Japp jag vet.
Ska senare till stigsberg på Mattelektion och kolla när människor rider =)




                                                  
                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0