hej hej och hemskt mycket HEJ!

hejhej!

Är hemma idag då jag inte har sovit bra under natten... har somnat och vaknat flera gånger. Skit jobbit.
Så jag sitter här och gäspar(?) hela tiden.
Har varit ute och släppt ut hästarna och mockat. Skönt att fixa det på morgonen. Får väll rida senare.
Så dessutom att det hade snöat?! usch .. Det var ju så skönt att rida igår på den torra fina marken.. Men nej vädergudarna ville fylla på snön lite... suck! Solen lyser ialf!

Jag har EXTREM lust att tvätta mina hästar.. Dock är det kallt fortfarande.. Vilket suger då dom är smutsiga.. Speciellt Attack som gillar att rulla sig. Tequila rullar sig också men hon är lätt och göra ren inte Attack . Han blir grå inte svart . Tequila håller sin normala färg någolunda ialf!



 

                                                                            


Kommentarer
Postat av: linda

Vilken fin bild! :D

2011-03-28 @ 16:15:21
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0