DET vill jag!

Hej :)

Det är många som har kommenterat om att jag vill gå strömsholm och det är många som har sagt att det inte är ett bra gymnasium om du inte går riksidrott... DOCK så har dom tagit bort riksidrott iår...

Det är så att jag vill rida andras hästar och jag vill tävla. Det vill jag!
Men jag vill gå ett gymnasium där jag känner att jag tycker det är kul att vara och jag vill hålla på med hästar. Jag skulle nog aldrig palla att gå sam/sam och definitift inte ekonomi då jag har mycket svårigheter i matte.

Som andra val tog jag fotto och det är ju kul men det är väll typ som strömsholm då? man riktar bara in sig på fotto? Dessutom så läser jag matte,engelska ,no och bla bla ... Dom ämnena? (?) Så jag läser dom vanliga ämnerna.

MEN jag vet inte vad jag ska ta. Min bror visste vilket gymnasium han skulle ta vid 6 års ålder? Men jag då? vad FAN ska jag välja ??

Min huvud bara snurrar...                      








                                                                              






Kommentarer
Postat av: Gabbi

Du ska ta det som du känner att du kommer trivas med i nuläget. Skit i framtiden och gör något som du tycker är roligt. Det blir bättre så än att plåga sig igenom tre år på en pisstråkig linje <3

2011-03-03 @ 23:00:55
URL: http://gabbisglugg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0