Voff!

hejhej!

Igår så red jag rebell och hopp tränade Tequila. Testade att hoppa Rebell också . Gick jadå helt ok faktiskt! Jag har ju aldrig hoppat speciellt hög på häst. Typ 60? Nu hoppade jag 90 . Det är inte så högt iknow men han hoppar ju som fan. Haha  söt häst.  Men det gick bättre tillslut.
Hopptränade Tequila också . Gick faktiskt bra! Dock så var hon brunstig som FAN .. Hon stannade och kickade och ville INTE göra som jag ville... Hon var välsigt märrig alltså.
Men hop hoppade fint!:)

Katarina säger att jag är dock lite väl rörlig på händerna ibland. Det kan jag hålla med om. Jag har en väldig tendens att bli det .. Sen att över hindret vill jag hjälpa lite för mycket så jag lyfter handen i sprången. Typ så att jag vill lyfta hästen uppåt. Men det gick bättre i slutet :)

Idag så är jag sjuk :( Förkyld. Synd för dom som tar studenten i detta väder! usch usch! Hoppas på att det försvinner ;) Ska åka till husvagnen i helgen också. Stället ut hunden,hundarna imorgon.. Vet inte om både aragon och maja ska med eller om bara maja ska med ;)  Får väll se (a)

Håller på att ladda upp bilder ifrån barnens ö nu.. Tar fetttt lång tid -.-

PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0