Update


Tequila: Red Ut först(som vanligt) lät henne gå i fri form. Och det tyckte hon var kul! hahah. Det var super lerigt . Hade ju regnat . Det har regnat här i ca 5 dagar nu. Så hon var ju ren när vi kom tbx. Anyway. Så hade jag gummisnodd på henne idag, och det gick bra! Skrittade sen och då lossade jag den så den bara hängde. Då jobbade hon ner super fint !

Attack: Red på han med. Flyttade han för skänkeln på vägen i skogen. Lyssnade fint! var lite stel först. Men sen gick det bra! Red sen på banan. Vette fan vad jag gjorde där... Red mest runt kändes det som. Gjorde ltie galopp ombyten. Sen flyttade jag han för skänkeln. Dock så varje gång jag rider han så får jag ont i ryggen. Aldrig på tequila med nästan alltid på Attack. Vet inte om jag är mer böjd i ryggen när jag rider han..

 

 

hahah han ser extremt så jätte pluttig ut på den här bilden... söt häst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0