Svar på fråga


:o
om skrev detta inlägg på 10 sec typ:

är attack inte till salu längre??



Svar: Egentligen så vet jag inte hur jag ska svara på denna fråga.  Det är båda ja och nej . Attack är tillsalu MEN  han och Tequila ska åka ner till ett försälnings stall om ca 2-3 veckor . Jag har inte berättat det här då det inte har varit helt 100% säkert att han skulle följa med ner. Men nu är det så .


Har ridit attack nu. Red bara i skogen. Han var dock väldigt spänd? hmmm ... Det var så SJUKT varmt och rida. Jag höll seriöst på att dö. Så jag rider Tequila senare ikväll. Ska sitta framför tv och kolla på falsterbo. Jag antar att Finalerna är idag också!

Så här såg Attack ut:)


Kram Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0