SUPRISE!

Ja idag på morgonen så besikade vi en häst...  Han gick igenom också ;)
Ja en  HÄST  Det är den hästen som jag har tänkt ta med på Strömsholm.

vad är det för häst då?

 

Jo den heter Rebell Max och är född 1996 har gått 145 hoppning.. Vet inte om han är kvalad 150 men det kommer han ändå inte gå med mig. Han är typ 170-171 cm i mankhöjd :) Det är en stooor häst! Som tur är så är han inte tung riden eller något sånt och jag ser inte mini ut på han! :') Jag vill ändå hopp 120-130 hoppning med han :)

E. Rebell Z

U:Maxima



Mer än det får ni inte veta! haha :D

Kram Lina!


Kommentarer
Postat av: J

Grattis! Han är en kanonhäst så det kommer bli skitbra :)

2011-07-06 @ 22:50:50
Postat av: Gabbi

Gud va roligt Lina :D Hoppas att ni får det bra på Strömsholm :) Jag är faktiskt lite avis på dig. Du får hålla på med hästar på skoltid ;P Det vill jag mä <3

2011-07-07 @ 10:14:22
URL: http://gabbisglugg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0