Sadlar

Hello boys and girls!

Sitter just nu vid mammas dator så förvänta er inga bilder. haha!
Ska duscha nu för jag känner mig exremt äcklig. Ska rida någon häst sen ialf. Sen rider jag Rebell och sen rider jag nog någon häst igen . Får se hur det blir. Ska ta med två sadlar till Rebell ialf. Det blir mammas Henri de rivel Sadel och någon annan sadel som jag inte kommer ihåg märket på. Henri sadeln är en hoppsadel och den andra är en allround sadel :)

hoppas att hoppsadeln passar... Haha! Exremt skön är den (: Katarina ska väll hjälpa med Rebell och ha någon lektion kanske. Sen kanske hon får rida honom :) Vi får se :D Hon ska hjälpa mig med han 1 gång i veckan ialf. Vet inte hur länge ialf. Tills jag flyttar kanske. Vet inte helt dealen mellan dom än.

Ska duscha nu ialf :) ¨


Kram Lina!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vart står han nu? =)

2011-07-12 @ 23:55:01
URL: http://emmamariawestre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0