My head hurts

Hello !

Red Rebell idag. Vilket gick super! Red ut med Malin och Helen . Sen red jag på banan med han. Han hade inte gått på 5 dagar då katarina har varit ute och seglat sen har hon hjälpt till att bygga på sin nya anläggning. Så jag fick rida han idag. Han var super taggad i gången gick runt och allt. Haha super söt var han. Men Jag red på banan och då jobbade jag honom i låg form .  Gjorde lite volter ,Öppnor ,slutor och tempo växlingar. Han gick super för att ha stått i 5 dagar..

Red Attack sen... Jadu.. Ramlade av i skogen .Har ont i huvudet nu. Klev ut en älg framför näe vi red i skogen Hann inte reagera förren jag låg på marken och hästen sprang i vägen i 120 blås åt andra hållet. Så jag fick ju ta att gå hem också ... Fast pappa kom och hämtade mig. Men mamma kom med hästen så jag hoppade upp och red igen. Han var super spänd vilket jag förstår .

Tequila fick vila pga av mitt huvud..



Kram Lina


Kommentarer
Postat av: Issa - Lundbyryttarna

OJ, ja dom där älgarna kan vara bra luriga. Hoppas det känns bättre i huvudet idag. ^^

2011-07-12 @ 08:55:38
URL: http://lundbyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0