I wanna ride my horse...

Tycker faktiskt att det är lite tråkigt att ni inte kommenterade förra inlägget om hästen.. FY PÅ ER!


HELLO!

Red Attack idag och han hade mycket energi! var nära på att ramla av en gång det kom fram en hund helt plötsligt och då drog attack på en u sväng och sprang åt andra hållet. Tur nog så satt jag kvar! Red sedan på banan . Försökte få han i en låg form ... Vilket gick sådär.. Han vill inte heöt söka sig neråt. Så jag gjorde lite volter och 8 volter fast resultatet blev inte så mycket bättre... SUCK!

Får väll hålla på med det imorgon med.
FICK OCKSÅ MINA PAPPER FRÅN STRÖMSHOLM IDAG. Japp! Det står typ regler och när jag börjar och sånt roligt grejs!


Kram Lina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0