Hund blogg för 4 dagar nästan

Hallojsan :)

Ställde ut Maja idag. I enskild. Hon gick förvånads värt bra!:) Sen i sista klassen så gick hon avles gruppen tror jag det heter . Då skulle hon gå med några hundar som hade samma pappa .
Där var hon piss jobbig.. Våran handler Per-Åke känner henne bra , vilket var skönt :) Hon ligger på på som fan i kopplet . Hon är extremt stark! Hon måste gå av sig bra länge .
Så imorgon när hon går konkurransen (när hundarna i samma klass går tsm ) Så ska mamma och jag försöka gå med henne i ringen innan klassen så hon blir lite tröttare.
På tal om SSM så tycker jag att det är lite rolig med alla olika människor som det är . Det är svenskar,norrmän,danskar,finnar, belgier(?) och tyskar ! Kul att höra alla prata xD

Imorgon så är det ju sista dan också . Då ska vi hämta nya hästen också!
Hoppas att allt går bra imorgon då =)

Denna vill jag ha (A) fast inte äta ... Bara ha den och kolla på xD

Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0