Dagens ridpass 8 Juli


Attack:  Red ut först (såklart) Flyttade lite för skänkeln och så .Gjorde också lite Övergångar vilket han lyssnade ap bra på . Red Sedan på banan och försökte du få honom i låg form så jag gjorde lite ledande tygeltag och gjorde lite volter och sen efter ett tag så gick väldigt fint! Gash vad fint han gick . Sen plockade jag upp honom lite för att känna lite på han där. ÅHHH<3 Han var såååååååååååååå fin! Sen fick han trava av i lågform . Bajs häst .. Han var så fin :')


 

Tequila: Red ut på tequila också först. Sket i formen utan gjorde BARA tempo växlingar och gångarts växlingar. Bara för att få igång bakbenen  på henne. Hoppade även lite i skogen och då drog hon på bajs mycket så då trnade jag lite på dom också . Gjorde halt innan om hon drog i väg . En gång svarade hon så snabbt så jag hängde inte med xD Red sen på banan och fortsatte med att göra tempoxävlingar och huvudet fick hon ha vart hon ville. Men hon började att söka sig neråt lite ialf sen . Sen började rida henne lite i form och då gick hon skit fint .. Jag satt bara och njöt... tränade mig själv även att använda magstödet . Kan vara lite dålig med det ibland... Men tränade även på det från min del . Vilket även gick bra sen . 
Så hon var också suuuuuuuuuuuuper fin!!




När ni rider , Hur ofta ägnar ni tid till att träna er själva och inte hästen??

Kram Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0