aa jo tjenis penis..

haha besöks rekord idag.. 47 människor! oohh yeeah :D hahhaha xD
Jag vet att ni gillar rubriken också...


Hej ialf!

Idag så har jag gjort kanppt något alls ... Haha!
Jag åkte till stigsberg och red Rebell .. Herregud.. Älskar hästen .. Helt jävla underbar! I början så så var ha lite stel och la sig mycket på höger sidan. Vilket försvann sedan. Han har inte direkt blivit riden på en vecka. Jo igår men då jobbade jag honom bara i låg form typ . Men i slutet av ridapasset... I galoppen alltså <3<3 Så jävla fint han bar sig under sig.. Herregud! Jag har aldrig haft den känslan förut. Finfina häst.. Synd att ingen kunde fota hur fin han var...

Jag kom hem sedan efter . Red Tequila ^^ Red ut barbacka . Idag igen typ xD Men jag vill attt hennes sår ska läka . Dessutom så har hon mugg i fram... Så jag skrittar och travar typ lite. Det är det ända jag gör. Inget jobbigt arbete alls eller så .

Attack fick vila.. Jag har pissit ont i kroppen efter igår . Det kändes efter jag red Tequila. Hade ont i armen och i höften :/

 

Random bild från balen :)

Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0