mina mål med mig och mina hästar

Mål med Mig:

* Bli mjukare i händerna
* Slappna av i kroppen när jag rider
* Inte rida som en Holländare som Peter kallade det. Alltså att tårna sticker ut.
* Inte lägga ner händer utan tummarna ska peka upp!
* Försöka tänka positivt och försöka stärka mig mentalt.
* Höja mitt tålamod..
* Rida in mig lite mer på Tequila :P

Mål med Attack:


Låter lite brutalt men jag ska försöka sälja han iår :/ synd... Underbar häst!


Mål med Tequila:

* Träna lydnad.Ligger höst upp på listan
* Starta tävlingar :) Om det går bra så kanske det blir någon LA på henne iår! Men endast om det känns bra och det går bra på tävlingen :)
* Få henne stakare muskel mässigt
* Bättre kondition
* Få henne att jobba mer i lägre form och inte spänna sig och gå i en hög form och sänka ryggen.
* Få bättre byten på henne.

Kommer inte på något mer!

Kommer jag på någon så skrver jag till det!

Puss Lina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså, för det första, ta bort dendär gardingrejen, det går inte att skriva namn och de i kommentarer ;P haha, men det är Felicia iaf ;D

Det låter som jättebra mål, fortsätt så Lina FINA! <3

2011-01-08 @ 00:51:39
Postat av: ...

kan du skriva på bdb eller här VARFÖR du ska sälja attack ?

2011-01-08 @ 01:49:48
Postat av: Malin m Tiffy

de är bra Lina :D har inte skrivit mina mål än :O

2011-01-08 @ 12:45:56
URL: http://malinsponny.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hör gärna av dig om vart han hamnar Attack sen! Jätteroligt att se bilder på honom!

Rulla sig i snön tycker han ju om! Ge honom en morot från mig! //Johanna

2011-01-12 @ 21:32:47
URL: http://hermanamayor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0