såhäääääääääääär

Hej!

mina hästar gick såhäääääääääääääär bra idag :D

Attack: Red ut en stund och jobbade honom ute i skogen. Det regnade så jag blev så sjukt blöt..
Han jobbade helt ok ute i skogen. Sen när jag red honom lite på "banan" så gick han jätte fint!
Jobbade lite men volter och bytte ofta varv och flyttade honom lite. Så det blev inte så mycket av det :P men fint jobbade han! Han har inte jobbat så här fint på länge! ;o



Tequila:  Red också ut på henne. Var stark som fan. Jobbade sen på banan och nej hon ville inte alls. Vad nu då tänkte jag. Men red sen framdels vändningar och bytte varv ofta så hon kunde mjuka upp lite. Sen alltså... FAN vad bra hon gick. Jag kunde typ bara sitta där och njuta (a)


Kan dock inte jobba dom i galopp :( det är för halt för det. Har inte kunnat jobba dom seriöst i galopp på typ hela vintern? skogen galopperar jag lite i med det är ändå inget jag kan jobba seriöst i ... Träningarna börjar på torsdag ialf.
Synd att man inte hade ridhus.. :/


Puss Lina

Kommentarer
Postat av: felicia

står inte du hos Katarina? ;o då har ni väll ridhus tänkte jag ;P

2011-01-18 @ 12:31:29
Postat av: Lina

Nej :) jag har hästarna hemma:)

2011-01-19 @ 08:11:18
URL: http://linasjumpingdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0