Sista Januari

Hej!

Japp som rubriken låter så är det sista Januari nu. Dock fortfarande en mörk Januari.Längtar tills Mars-April då är det är lite ljusare och varmare (Y)
Väntar på maten och väntar på bättre tiden ungefär! Nej men det är äckligt väder ute och det är mörkt men jag ska inte göra så mycket med hästarna. Attack och Tequila ska gå lätta pass då Attack inte är så jätte igång och Tequila har gått två halv hårda pass lördag och söndag.

Ska även få träna för Peter Ericsson i helgen! Det ni! Hoppas bara att alla skor stannar på vilket det inte gjorde förra gången.... Plutt häst.

Väntar fortarande på min ryttar licens. Dygt att den inte har kommit än :/
Har ni beställt eran licens för 2011? Har den kommit och hur lång tid tog det för eran att komma ?

Nej ska hoppa iväg och byta kläder nu !

Kram Lina


Kommentarer
Postat av: Matilda :)

Ja har också beställt min men har väntat rätt länge nu, sämst! Har du bokat in någon tävling än Lina? :)

2011-01-31 @ 19:48:04
URL: http://ponnyryttarnasdagbok.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Jag har inte beställt min än :P Så jag vet inte alls hur lång tid det kommer ta x)

2011-02-01 @ 19:08:02
URL: http://gabbisglugg.blogg.se/
Postat av: Svar till matilda

ja det tycker jag med :/

Nej inte helt :) Men det är på gång^^

2011-02-02 @ 16:26:54
Postat av: Sofia Rosell

Man får inte sin ryttarlicens nu mera, utan det skrivs in i datorn så man det SRF har alla uppgifter så du behöver inte sitta och vänta på kortet! ;)

2011-02-04 @ 13:31:37
URL: http://evening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0