Nytt år ;)

Hej bloggen! :D

Jag lever ta det lugnt ;) Jag har inte bloggat för jag har sovit borta i 2 dagar :) Jag sov hos Jossan och firade nyår där :D
Under nyår så var det jag jossan,pontus,Ellie och Alexander
Trevligt!
Shit det känns verkligen som 2010 var igår..
Hahah bästa jag har hört på länge! xD
Men imorgon så kanske jag ska rida;) as mysigt! jag har ridit andras hästar fast inte mina egna .. höhö..

Nu sitter jag och äter och sen så ska jag kolla på tv ^^

Jossans häst som jag fick rida igår! super trevlig ;)

Puss och jag hoppas att 2011 blir ett toppen år! :D


Kommentarer
Postat av: Ellie

HAHAHAHA, elle? :D

2011-01-01 @ 23:59:20
URL: http://fettsnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0