Nice bajs

Hejhej!

Hade morgon fodringen och jag var as trött för jag brukar inte fodra men prick 8 så fick hästarna mat och sen red jag vid 10 tiden typ ?

Attack Så red jag ut först sen red jag på "banan" och jobbade mycket lös görande och att han skulle gå i lägre form vilket gick bra efter ett stund. Försöker få honom att jobba i lägre form medans jag tränar mig själv att försöka slappna av i mina axlar,armar och händer .Jag blir ofta stum vilket inte speciellt många hästar gillar. 
Försöker påminna mig varje dag...

Tequila red jag i höga snön ute vilket hon tyckte var lite jobbigt tror jag..  Red sen på banan och försökte få henne i låg form och lyssna på mina ben.. Hon är lite skänkel död.. Fast hon har blivit bättre! I skogen lyssnar hon bättre än på banan xD sööta ponnyn :)

Imorgon så skos hästarna och på fredag så ska vi vaccinera Tequilla :)



Tequila i nya pannbandet!

Puss Lina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0