Hej för 2 gången

JAG FÅR FAN DAMP ... jag har skrivit om detta inlägg 2 gånger och det försvinner hela jävla tiden när jag ska ladda upp för min dator är helt fuckad...

Men ändå...

Vi var ju och Vaccinerade Tequila igår och dock så fick hon en bieffekt av så hon fick feber :(
Synd att vissa hästar får det.
Vi måste också mäta om tequila. Hon måste ha ett svenskt mätintyg -.-
Åkte sedan upp till katrinedal vid 3 då vi skulle kolla på när mina tränings kompisar skulle rida.
Fottade lite samtidigt vilket blev sådär ..
hatar att fotta i ridhus! det blir hur konstiga kort som helst!

Jag skriver min dag väldigt kortfattat då jag är as sur nu!

Några bilder som jag fottade idag:






Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0