Heej!

Hej!

Bloggandet är lite segt just nu med skolan och allt.
men idag red jag på Håbo Ridklubb och sen red jag Tequila. Hon var SJUKT pigg söta ponnyn.
Hon tappade ena booten(?) och benskydden för det var såååå mycket snö!
Attack fick vila idag då det var så mycket snö -.-
När snön väl börjar förvinna så kommer den tbx igen! -.-

BTW Har ni fått Hööks katalogen? Jag tycker faktiskt att det var mycket snyggt i den.
1 träns där blev jag SJÙKT sugen på :) Men jag har Handling förbud :(

Nu ska jag kvälls fodra och sen sova :)

Kram Lina

Kommentarer
Postat av: Matilda :)

Fick den med, håller med dig!

Haha Lina, har du handlat för mycket eller? ;)

2011-01-13 @ 13:03:08
Postat av: Lina

Hahah nej xD

2011-01-15 @ 10:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0