Inköpslista

* HJÄLM

* TRÄNS

* TÄVLINGSET BLA: schabrak och huva

* KAVAJ?



Det är typ det jag ska inhandla i Göteborg:) TAGGAD! :D Jag är varit sjuk med det börjar släppa nu :)

Ingen ridning då det var 20- . Fy vad kallt det var när jag var och släppte ut hästarna. Höll på att frysa ihjäl och ändå hade jag termobyxor,vinterjacka,mössa,vantar och skor med teddy i ! Iskallt!

Har städat rummet och lagt fram kläder. Ska börja packa lite mer snart. Kommer säkert att glömma  något ;)
Tur att man åker fler så att man kan påminna varandra!

Ska packa lite och lyssna sönder denna låt!
Vet inte vrf men jag fastnat GRYMT mycket för den!




                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se- Träffa mig i bloggmontern på Göteborg Horse Show!

Tack för att du kom förbi bloggmontern, det var kul att träffas! :)

2011-02-25 @ 10:23:06
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0