long time no see

Läääänge sen jag bloggade ...
I know men jag hinner inte... Helt sjukt.

Skolan tar upp extremt mycket av tiden och det känns som jag inte hinner med något just nu.

Nationella idag ialf. Gick helt ok. Om det var en krönika jag skrev det är en heeeelt annan sak ^^

ingen träning idag då det är snö storm hemma hos oss.... Jag kommer inte vilja gå ut ikväll och kvälls fodra... USCH jag kommer ju lugnt att dööööö....

Filmerna från peter ericsson träningen kommer snart jag måste bara kolla igenom alla.. Mamma filmade mest massa små klipp så det är ju några att kolla på....

på tal om det! Jag är med i enköpings posten ^^ hahha läängst bak!
Det står om Peter Ericsson kursen och så :) och sen är det en bild på ponnyerna som var det :) En sak jag gillade EXTRA mycket var att hon hade stavat mitt efternamn fel.. Hahha Det stavas Rohlin och hon skrev Rollin...hahah garvade nästan sönder.. Så kul var det faktiskt...

Aja kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0