Godmorgon... Eller ?...

Godmorgon! Eller ?

Ja min morgon har varit helt ok ialf ;)

Ska snart ut och rida och sen PACKA! Drar ju till Göteborg imorgon! Jag är as taggad;) hoppas bara att tågen går... Det ska ta typ 4 timmar att åka ner dit men med SJ vet man ju aldrig..
Har skrivit en lång lista men jag lovar att jag kommer att glömma något :)
Jag vet inte om jag kan blogga under resan. Det beror på HELT om någon har dator med sig ;)

Jag kanske lånar den en stund då (a)

Jag har aldrig varit och kollat på Göteborg horse show. Jag har bara kollat på Stockholm horse show.
Stockholm är mer "show" och Göteborg är mer tävling vad jag har hört.

Är det så?

Ska dra nu ialf:)                                                           
                                                                         


Kommentarer
Postat av: Caroline

SV Tack:)

Det stämmer att Göteborg har mycket mer tävlingar och såklart mycket fler utställare, ibörjan kan man gå vilse haha;)

2011-02-23 @ 14:52:09
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0