Dagarna går snabbt och bloggen hinner inte med....

Hej!

Sitter på tyskan och skriver om mina hästar :) haha såklart ?
Våran lärare har varit sjuk i typ 1-2 veckor? han har lung inflammation vad jag har hört..

Nästa vecka så drar jag till göteborg med människor vilket jag längtar till! Får ta med mig kameran men dock så hatar jag att fotta i ridhus då det ALDRIG blir några bra bilder.. Men ja det är inte i ett ridhus utan i en arena men jag fattar inte ur det går att fotta bra i ett arena ?

Ska hem och rida och plugga senare..

Ha en bra alla hjärtandag (dock så har jag ingen att dela den med... ) :P




längtar tills sommaren kommer..
Kram Lina



Kommentarer
Postat av: Gabbi

Göteborg here we come :D <3

2011-02-14 @ 18:26:57
URL: http://gabbisglugg.blogg.se/
Postat av: Ellie

HAHAHHAHAHAHAH , HAN ?! älskade Lina våran lärare är en HON :') ååh vad jag älskar dig ibland!

2011-02-14 @ 20:38:29
URL: http://fettsnett.blogg.se/
Postat av: Svar :

Gabbi: Yes !

Ellie: opppps heheh :$

2011-02-18 @ 21:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0