Bloggeli Bloggeli

Hej!

Har fått stränga tillsägelser av Angelica och Ellie att jag ska uppdatera mer!
Ja jag får väll försöka då :D

Dagen började ialf med att jag släppte ut hundarna och dom fick göra sitt...
Maja och Aragon fick sitta i hundgården medans jag var i stallet och red Attack.




 

Fräsigt eller hur ? !

Attack:

Nej men red Attack då.. Red ut först i 15-20 min och värmde upp lite ute. Han tyckte det var skit kul!
Red sen på Banan. Han fick göra allt möjligt. Tex flytta rumpan och så ; ) Han var väldigt trevlig i slutet!


Tequila:

Red Tequila på mammas lektion idag :) vi skulle göra skänkel vikning längs långsidan och sedan vänta längst över redbanan och fatta galopp. Vilket är krävade för hästen då den måste sätta under sig väldigt mycket.
Tequila gick konstigt nog väldigt bra. Jag trodde att hon skule ha skit jobbigt med det men det gick faktiskt bra ;)


Imorgon blir det stressigt! Ska packa och ladda kameran och rida hästarna m.m! Kommer att dööööööööö.
                                                                   


Kommentarer
Postat av: Ellie

Duktig flicka! <3

2011-02-22 @ 19:13:46
URL: http://fettsnett.blogg.se/
Postat av: Ellie

Duktig flicka! <3

2011-02-22 @ 19:13:46
URL: http://fettsnett.blogg.se/
Postat av: angelica

ååh, jag är såå stolt över dig Lina lilla ;) <3

2011-02-22 @ 20:38:13
URL: http://angelicakarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0