You and me under a tree

Godkväll!

Sitter just nu och kollar på south park :) Hhaha ja min humor är sämst i know..
Idag så gick jag upp kl 8 och åt frukost. Sedan bytte jag om och gick till stallet:) Red rebell vid typ halv 10 tiden? Red en lång runda och han var pigg och glad söta hästen. Sen blev det hem och fixa hästen och slänga ut han i hagen :) Hem och duscha för jag och syster skulle till enköping :) Till boda hästsport(a) Haha massa snygga grejer där! Blev super sugen på schabrak och ett dyon täcke där men inte slösa pengar nu! nej nej..
Sen åkte jag och syster till donken där jag tryckte i min en ceasar sallad(mums!)
Sen åkte vi och lämnade ridbyxor sen åkte vi till Antons föräldrar och lämnade deras bil ;)

Sedan blev det hem igen och fixa stallet och ta in hästarna. Sen fick jag rida Frasse också :) Red bara ut en snabbis på han då det var mörkt ute och det var SJUKT kallt !

Imorgon blir det nog en tidig ridning! För imorgon är det NYÅR!:D
Ska fira hemma iår med familjen :) Tyvärr så kommer Thomas inte att vara med :( *deprimerad*
Aja han är skyldig mig ett nyår,flera pussar och några dagar av hans tid! Hahaha juste häst blogg sry!

Får se hur mycket bloggande det blir imorgon :) Lägger nog upp något ialf!:D

Kram Lina !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0