Sleeping mode

Godkväll!

Sitter just nu hos Thomas :) Vi ska snart gå och lägga oss. Världens mest osociala par? Japp..;D
Han ligger just nu helt utslagen på soffan..Haha:)
Var i skolan idag ialf.Lång jävla dag. Lektionerna gick ändå snabbt! Skönt.
Tog sedan 4 bussen hem, är hemma vid kvart i 5 då typ ;)
Gick sen upp bytte om gick och åt sen pallra sig ner till stallet. Gick super snabbt att mocka? Nästan inget i boxen:D
Red sen bajskorven i vita ridhuset. Gick sådär. Kändes stretig och bara inte bra. Så jag red i typ 40min max.
Hem sen och duscha, och nu sitter jag här! Yes yes..

Snart är det jul! Inget jul stämning här alls..
Någon snö hos er än?

Kram Lina


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hur går det med Attack? Rider du honom något?

Skulle så gäna vilja träffa honom nu när jag inte har Simone kvar!

Ha det bra// Viktoria

2011-12-16 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0