Where the fuck is he?!

Tjoobaloba!
 Ehm ja hej ialf!

Sitter just nu och lyssnar på musik på mobil.. Hahha värdelöst att sitta vid en dator och lyssna på från mobil?! Men man är väll lite mer kär i sin mobil i början när den är ny? Sant? Ja ...
Fixade ialf hästarna imorse. Jätte skönt att fixa dom på morgon men jag är jätte seg nu... Är trött redan?! Klockan är inte äns 6 än...

Ialf så red jag och mamma ut. Jag testade ett nytt bett också. Ett vanligt tredelat. Kände inte så mycket skillnad faktiskt men detta var mindre och dessutom så gillar jag 3 delade betten bättre ;)
Han gick bra. Mamma tyckte att han hade fått mer tryck i bakärran. Då blev jag glad när hon sa det! Jobbar ganska mycket med det då den är lite efter ibland.. Rebell tycker det är lite roligare att rida ut än att gå i ett ridhus hela dagarna också.. Är jätte framåt i skogen.
Juste! När vi red ut i dag så såg vi två älgar.. Två tjurar med horn. Den en ena var större än den andra.Feta kronan! (Hornen?)  Mamma tyckte att dom kunde stanna där borta... Och jag kunde bara hålla med ;)

Pratade med min kära pojkvän.. Han är just nu i skåne.. Skit tråkigt för min del. Vi är så mycket med varandra och så poff så är han inte här? Känns sjukt tomt:( Får träffa han dagen innan nyår .. Känns som evigheter dit! SUCK!
Vissa tycker att det är bra att vara ifrån sina pojk/flickvänner.. Men hur kan man igentligen tycka så? Jag älskar min pojkvän och jag vill vara med han jämt.. Hahha påträngade flickvän men wtf ..
Jajaja får väll prata med han i mobilen... Skit kul.. NOT! Tycker att han kan flyga hit på någon flygande matta..
Nej nu får jag sluta klaga! Han kommer hem förhoppnigsvis!  

Mega långt inlägg men jaja.. Lägger upp bilder på julklapparna i nästa inlägg...

Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0