Gangster Boy

Hoho dålig jag är ;) yes i know! Men just nu så har man ingen ork till något. Det är lov och 2 dagar och det känns på hela kroppen för tröttheten börjar komma ikapp en nu. Längtar lite tills jag kommer hem. Sova i sin säng och sova ut. Fast jag lär ju vakna vid typ 7 ändå.. Hahah! Rutiner.. Hate them ...
Idag hade jag stall tjänst och det gick super snabbt! Duktiga tjejer och kille! hahah :D
Äter halv 12 . Hagbyte 12 sen hagbyte igen vid 2 sen så rider jag vid kvart över 2 sen slutar jag.. Nej vänta ska rida min häst efter också! Rider Gangster på lektionen idag. Vi ska rida ut! Berädda på att frysa ihjäl! Oooh vad mysigt! :') Massa kläder på !

Ligger just nu och lyssnar på musik. Ska plugga lite.. Har prov imorgon. Fattar typ inte vad jag ska plugga på?! Aja får se vad som händer.

Kram Lina

söta vovven...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0