Done for today!

Hej!

Har varit i stallet nu och ridit klart hästen :) Gick faktiskt bra! En av mina negativa sidor är att jag börjar framifrån och rider bakåt istället för att börja tvärtom. Så idag sket jag i formen TOTALT. Gjorde massa tempo växlingar. Det stod hinder uppe i ridhuset så jag lekte runt dom också så jag fick med ytter sidan. Han blev väll lite trött för jag var på honom hela tiden. Men i slutet så kom han i form själv. Dock så blev han framtung då och då. Så jag tvungen att verkligen sätta tillbaka han ibland så han fick veta att han hade bakben att jobba med.. 

Har duschat nu ialf. Ska plugga lite också! Prov imorgon.. Yaaay.. Men imorgon är det SISTA dagen i KZ för året! Skönt med lov nu :') 

Kram Lina 

BTW vad vill ni läsa på bloggen nu? Är det något ni vil läsa mer av ? Ser mer bilder? Säg vad ni vill ha! :D 

 
Hahah händerna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0