Crazy girl?

hejsan!

Sitter just nu i skolan och har svenska. Vi pratar om dom gamla grekerna. Jätte kul.. NOT ..
Tränade ju igår!! Det gick super! Fina fina hästen. Daniel blev irriterad på att jag jämt har så långa tyglar så han gjotde en knut på mina tyglar och shit vilken skillnad det blev?! Man såg jätte skillnad på min sits .
Hoppade lite slingor och olika bågar. Avlsutade sen på ett räcke på 145(!) OMG! Det var ganska högt.. Kan man säga ;) Men sen efter man hade hoppat det då ville jag bara höja mer?! Hahha galen tjej men det var så kul! 

Som tur var så svar ju min KÄRA pojkvän där så han filmade ju detta? Så om jag har tur så får jag ta i filmen och så lägger jag upp den här :D  

Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0