Yes paint!

Hejsan!
Har knappt hunnit blogga något idag!:o
Hemskt!



Åkte utt till stallet med Malin och fan vad sega vi var där! Haha herregud. Vi sprang runt och gjorde annat typxD
Men efter vi hade fixat stallet så gick vi och skulle hämta hästarna. Rebell var ju (såklart) tvungen att kissa innan han kom . Aningen så kissar han eller så ska man gå och hämta honom xD Så sen när man tar in han så bajsan han i gången.. Haha häst xD
Aa malin och jag fixade klart hästarna så gick vi ut med hästarna och fixade bommarna och ett litet hinder.
Han gick sådär ;) Lite svårt att slappna av och jobba men han jobbade fint i slutet . Måste fan köpa Delta till mitt Pelhamm . Vill inte rida utan .. Finns nog i butiken där .. Hmm .
Så här såg banan ut ialf^^




Kom hem vid halv 5 typ och då skulle jag till stallet hemma och mocka och byta vatten. Så när jag kom hem vid typ kvart i 5 och då skulle jag äta:o Sen vid 5 så duschade jag . Och vi skulle åka halv 6 ! och då skulle jag hinna bli klart på den halv timmen. Hallå jag är tjej! jag behöver typ en timme på mig att göra i ordning. Men det gick bra;) Åkte sedan till sussie för mamma skulle få massage och sen skulle vi ha allsvenska möte. Så efter allt det så kom vi hem vid halv 9 . Åkte då till stallet och tog in hästarna och kvälls fodrade :) Så nu sitter jag här!





Somrig bild :D

Kram Lina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0