inget dåligt inlägg här inte..


 

Åkte upp till stallet och red Rebell .Red på två delat. Hästen var "stark" så jag ska rida på det imorgon med. Höhö. Men han gick bra i slutet. Hoppade lite. Var tvungen att göra halt några gånger efterhindret för han drog iväg men sen gick det bra! Tänke ändå köra bommar imorgon och det ska jag FAN göra nu!
Anyway så gjorde jag mycket av saktningar i galopp för de var där han mest "stark". Så imorgon så blir det kanske lite studs och travbommar. Eller galoppbommar något av det ialf. Skulle få skjuss upp till stallet av Sussie och Malin som står i samma stall :)


Kom sedan hem och bytte om en snabbis till jogging kläder. Så mamma och jag tog med oss hunden och åkte och sprang i spåret med några andra:) Skönt att köra styrka och stretching faktiskt.. Hatar och springa xD


Kom hem så drog jag på mig en tjockärmad. Mamma bytte om till ridkläder och så gick vi ut till stallet här hemma. Mamma red Frasse så gick jag med Attack. Måste verkligen banta ner den hästen nu. Har ju fan fett knölar.. Han har ALDRIG ALDRIG varit så här tjock undr som här 3-4 åren jag har haft han .. Helt sjukt!



Haha långt inlägg eller ?xD

Kram Lina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0