Dagens Ridpass

Japp har ridit Rebell nu då :)
Red i ridhuset då det spö regnade!
Det gick sådär ialf. Vet inte vad det var. Det var som han fick dubbel signaler hela tiden och fattade inte vad jag ville... Hmm ..
Får se . Ska nog byta bett på han. Har ett två delat hemma som jag kan testa på honom. Få väll se om det var det som var felet  kanske. Gjorde mycket tempo växlingar och avsaktningar. Han lyssnade fint:) imorgon hade jag tänkt att köra lite bommar... Ska väll försöka skrapa fram lite bommar övningar:)

Vet ni några bra bom övningar?


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Bommar på volt är aldrig fel. Helst upphöjda, både galopp och trav. Stuts på åttvolt. Det är övningar som jag älskar ;D

2011-08-07 @ 23:19:48
URL: http://gabbisglugg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0