Svar!

Laura  om Sitter i bilen!:

asså ja fattar inte.. e rebel din nya häst? för vem e då Furidam von der Bischop? :O blir helt förvirad..


Svar:  Båda är nya. Rebell Köpte jag för att jag ville ha en läromästare till strömsholm dessutom att han hjälper mig att få tbx självförtroendet på tävlingsbanan då det är så gott som på botten nu .

Furidam eller "Frasse" som vi kallar han fick vi när vi bytte in Tequila . Vi bytte ju in henne då jag skulle börja på strömsholm och jag kunde inte ha med ponny. Då tog vi Frasse för han skulle passa bäst till Mamma som skulle ha honom nu i 3 år medans jag går i skolan :)

Om det är något oklart så är det bara att kommentera :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej, jag heter Lovisa och jag kanske ska köpa din gamla häst, Tequilla hon ska (kanske) veterinär besiktias på måndag! =)

2011-08-05 @ 22:48:13
Postat av: Lina

Vad kul! hoppas du får ha lika kul med henne som jag hade :)

2011-08-06 @ 14:56:43
URL: http://linasjumpingdiary.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Det får vi säkert!! =)

2011-08-06 @ 18:05:47
Postat av: Anonym

Hur gick det?:)

2011-08-09 @ 19:03:58
URL: http://Linasjumpingdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0