Life has no limitations, except the ones you make

Hejsan:)

Red Rebell vid typ halv 10 i morse? tidigt ja. Men det var skönt att få det gjort :) Katarina har plockat hem sina grejer så Jag ska med en sadel upp och lite borstar.. Få bli lite tillfälligt då vi inte har hunnit handla något. Men imorgon så ska jag och min syster kanske till en ridsports butik ,Får se om vi hinner :)
Ska väll första köpa borstar då? det är nog det mesta jag behöver ...
Men gjorde inte så mycket med Rebell . Skrittade lite och Travade lite .

Ja åkte jag,syster och Anton till Mamma och Pappa som var i husvagnen.Vi åt god mat och åt efterrätt :') as gott(a)

Var väll det :)

Kram Lina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0