Im back om track!

Hej!

Jag har varit ganska så jätte sämst på att blogga.. Yes i know. Hästarna har gått prima. Inge fel där inte.
Med Frasse så har jag mest försökt få lite respekt för skänkeln vilket har gått bra! Nu får mamma rida faktiskt .. Hon har ju kommit hem nu ;)
Med Rebell har det varit som vanligt. Har Ridit ut med Marie som har Cartman i stallet . Super trevligt faktiskt. Han har gått super bra. Synd bara att när det är såhär torrt så börjar han hosta lite... Behöver regna lite faktiskt ;)
Attack går i hagen och är smäll fet stackarn. Får börja banta av han lite nu ;)

Idag blir det ingen ridning dock . Då min mage inte vill vara glad. Så jag ska bara åka upp till stallet och göra mat och mocka;)

Kram Lina

PS. Jag har anmält mig till min och Rebells första "tävling" som är på stigsberg där han står! bra va?;)
DS.


Kommentarer
Postat av: Amanda.N

Kul! hur högt ska du hoppa??:D<3

2011-08-06 @ 18:27:36
Postat av: Lina

ja!:) jag ska hoppa 80-1m :)

2011-08-06 @ 20:32:46
URL: http://linasjumpingdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0