I miss my boo

Hej!

Det är faktiskt "bara" tre dagar sen! eller 4? ...
Sitter just nu med brudarna och kollar på tv . Blir väll film ikväll med. Kollar på en skräck film igår vilket hade sämsta slutet.

Idag har jag haft morgon fodringen. Har även det imorgon och på fredag . 
Idag var det två brudar som provred till våran klass.. Och ärlig talat så tror jag att båda kommer in.

Får dra med kameran och fotta lite? Även om jag tror att ett ANTAL av er har varit på strömsholm. 
Men men...

Vet inte vad med jag ska skriva!? 

Rider rebell också . Han är fett pigg med det förstår jag.. 
Det är lite coolt att gå i stallarna här också . Mest med tanke på att Jens hopphästar står här. Hans hingst är verkligen ngt att kolla på! Dessutom så är Jonas häst extremt fin! 

Min dator som vi kommer att få av skolan kommer om 2-3 MÅNADER... helt sjukt! Jag tycker att det är tråkigt att inte blogga faktiskt.  

Ska gå ner och mocka snart också . Boxarna mockar fakiskt två gånger om dagen . Vilken är skönt att se en välmockad box! 

Men dom som har morgon fodringen brukar mocka på morgonen vilket är skönt! 

hm vad mer ska jag skriva? Vet inte ... Får väll se om jag får låna ngn dator senare! 





Kram Lina


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0