TJA!

hej!

Det händer grejor då och då ...

Jag har köpt nya ridstövlar ;) i Fredags faktiskt :) Red i dom för första gången idag :) bekväma :) måste dock gå in dom lite mer. Köpte ialf mountain horse supreme high .. SUPER snygga! Mina Tretorn gick ju sönder i typ tisdags? suck... tretorn stövlarna är extremt sköna men jag ville ha något mer ... Stilrent ? om man kan säga så..
jag har också alltid tyckt att mountain horse stövlarna har varit väldigt snygga. Så mina föräldrar var så snälla att dom köpte dom åt mig :')

Idag har jag ialf: släppt ut hästarna.mockat. Sprungit,varit på bio,ridit och packat! känner mig extremt stolt faktiskt! :)
Såg The black Swan! Grymt bra faktiskt! Synd bara att dom är väldigt porriga i filmen ! Haha:P
Rekomenderar filmen ändå:)

Tävlar imorgon så vi får se hur det går! :)



PS. På måndag och tisdag så är jag på Strömsholm och rider " upp " för dom! :D fett kul!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: ÅH! hahaha x) sammanträffande... men dom är snygga!



lycka till imorgon :D



2011-04-02 @ 22:41:02
URL: http://emmamariawestre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0