Strömsholm

Hej!

Dagen på strömsholm gick bra faktiskt! Är hel nöjd.  Fick ingen häst som jag kände inte klarade av och alla där var super trevliga . Tummen upp på det (Y)
Den första hästen jag red hette Lotus :) Super trevlig häst som var en av dom äldsta där . Gick bra och rida den dock så var den kanske liiite för stor för mig . Den andra hästen hette Disco och var en av dom yngre hästarna där.. Och WOW vilken häst.. Den hästen passade mig som handen i handsken. Extremt trevligt :)
Sen skulle vi åka hem och ja det ville jag verkligen inte..

Hoppas verkligen att jag kommer in :)

Får se om jag ska åka och träna idag :) Hoppas att Katarina har någon plats så att jag kan få träna =) Mamma skulle ringa med Katarina och kolla .

Tävlar i helgen ialf =) 90-1m på Sollentuna. Dock så vill jag starta lägre efter som vi vägrar jämt up oss på andra hindret -.- Suger röv faktiskt... vet inte vad jag ska göra ?! får väll bara fortsätta tävla och se om det blir någon skillnad :)



Kram Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0