Skällande hundar och galna grannar...

Hahah skällande hundar är rätt men galna grannarna är inte såååå jätte sant ;)

Hej ialf!

Jag sitter i husvagnen och åt frukost för en liten stund sen. Det är vekligen varmt här! Ska nog gå ut sen och sola benen lite ? Är ju så jäkla blek nu så man kan ju förväxla mig med ett spöke! haha :D

Vi ska åka till västerås och kolla om det finns släp och låna ! Eller ja pappa ska nog åka och kolla. Vi ska ju bygga som en "uteplats" till våran husvagn . As skönt ! Istället för att sitta på förtältet där det är 40 grader...

Kollar just nu på lite olika ridkläder och så..
Kanske kommer upp några bilder sen;)
Jag hoppas att vi kan åka till hööks eller glada hästen i spiltan som ligger här i västerås!
Mitt gymnasium ligger ju typ 20 min här ifrån! Ok nu ska jag inte säga att jag går där för det är ju trots allt inte 100% säkert att jag kommer in men det är kul att säga så!

Ska hoppa iväg nu!

Kram Lina!


det fick komma in en ego bild där(a) Syns inte så mycket på den I know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0