Hushushushus .. vaaaagn

Hej!


Har åkt upp till husvagen:) Chillar lite, äter godis (a) Kommer hem på måndag vilket är skönt och jag är inte borta så länge :)
Red Tequila idag och hon började som igår och var lite stretig men det gick bättre imot slutet då jag gjorde mer volter och tempo växlingar och sånna roliga saker ;)

Attack red jag ut på och han var väldigt fin i galoppen! jobbade väldigt fint där =)

Persoligen så tycker jag att det är skönare att fixa stallet på morgonen för då har man stallet klart och man kan ägna sig åt annat senare på dagen =) Fast det blir ju på eftermiddagen sen om jag går i skolan ;)

Fixar ni hellre stallet på morgonen eller gör ni det på eftermiddagen ?!



Kram Lina


Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en fortsatt trevlig kväll

2011-04-27 @ 21:09:56
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0